Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

Chicago bulls muts !

Hee lieve lezers !

Chicago bulls mutsen, jullie kennen ze vast wel.
Ik krijg er een voor m'n verjaardag!
Ik vind die mutsen al een paar maanden echt SUPER leuk !
Veel mensen vinden ze maar stom en niet bij mij passen maar ik ben verliefd op ze.
Ik heb op ebay gekeken en ik vond 2 leuke maar de ene is super leuk maar iets duurder en de andere is ook leuk en iets goedkoper.
prijs: EUR 17,45
verzendkosten:EUR 8,76
prijs: EUR 8,26verzendkosten: Gratis
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja, ja, ja, ik weet het de winter is al weer bijna voorbij en ik ben zo gek om nu nog een muts te gaan kopen.
Echt weer iets voor mij !
 
Welke vinden jullie het leukste ?
Laat een reactie achter !
 
-xxx- chicago bulls muts lover
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind die tweede leuker denk ik! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. super bedankt voor de reactie <3
      Nu staat het 2-2 hahaha !
      Misschien koop ik ze wel allebij als ik genoeg geld heb !

      xxx

      Verwijderen