Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Dinsdag polyvore dag

 Hee lieve lezers,
 
Als eerste wil ik even zeggen dat ik echt blij ben dat mensen mijn blog lezen, het motiveerd me.
Thanks alvast daar voor !
Vandaag weer een dinsdag polyvore dag.
Deze keer over spijkerjasjes met studs en/of spikes.
I love it !
Ik wil het graag zelf maken want ik heb er wel een in de stad gezien maar dat is het toch niet helemaal.
Dan is de truc alleen nog, waar vind ik een niet te duur super leuk spijkerjasje en dat is nog een hele klus !
Ik dacht achja laat ik er een polyvore collage van maken !
Iets minder mooi dan de vorige maar ik heb m'n best gedaan.
Wat vinden jullie van deze jasjes en weet iemand waar ik er een kan vinden ?



Uhm i like this style
 
 
 

Denim vest
etsy.com



Levi s levi s
etsy.com


Denim vest
chicnova.com


ONLY denim coat
$68 - newlook.com

 
 
-xxx- Eline !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten