Pagina's

maandag 28 januari 2013

verjanglijstje voor m'n verjaardag

hello !

Lang zal ze leven, Lang zal ze leven, Lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria !
Yeah, ik ben bijna jarig !
Cadeaus is altijd een dillema bij mij, door het jaar heen weet ik wel 1000 dingen maar als het echt zo ver is weet ik niks te verzinnen.
Dat is dit jaar anders !
Ik weet zelfs te veel en te dure dingen ...
Ik zal even mijn lijsteje hier onder zetten:

Eline's verlanglijstje
- een horloge
- een YStrui
- een camera
- schriften voor school
- vierkante oorbel (ik ben er 1 kwijt...)
- bandana
- geld
- een nieuwe telefoon
- kleren
- een nieuwe eye-liner
- een fijne mascara
- een waterpijp
- toestemming om uit te gaan
- een nieuwe tas
- samenwerking met een site
- dingen opgestuurd krijgen en die bijvoorbeeld verloten aan m'n lezers


Oke ik ga ophouden anders komt er alleen maar "onzin" bij.
Sommige dingen zijn nogal onbereikbaar maar daarom heet het een VERLANG lijstje.
Hopelijk vonden jullie het leuk om te weten wat ik graag wil voor mijn verjaardag.

Ik kan niet kiezen tussen deze 2 horloges, help !
laat me weten welke jij leuk vind !




Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk !

xxx Bijna 15 jarige Eline
die moet werken op haar verjaardag...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten