Pagina's

zondag 27 januari 2013

Carnaval !

Hee iedereen !

Eindelijk bijna vakantie, én carnaval !
Voor de limburgers en de brabanders dan.
Ik als echte limburger ga dat natuurlijk (in Maastricht) met al m'n vrienden en vriendinnen vieren !
Ik heb echt een hekel aan Limburg als het om die domme mensen met dat rot accent wat ik zelf ook heb op tv  zie maar met carnaval is het echt super leuk.
Dat komt ook omdat ik 14 ben en dus niet elke week uit kan, af en toe naar een feest waar ik los ga en dan zit het er weer op en dat vind ik echt heel erg jammer want ik ben echt een feestbeest, stiekem.
Het is ook leuk om je te verkleden en naar verklede mensen te kijken hoewel ik dit jaar zelf echt niet uitgebreid verkleed ga.
Vorige week heb ik mijn "pakje"gekocht wat ik eigenlijk naar school al heb aan gehad (foto rechts) omdat het best normale kleding is (vind ik).


Een legerbroek (Fun Fun) - 20,-


Een zwart shirt met lange mouwen (kinder afdeling van de hema) - 5,-
Een kogel gordel ('t mooswief (carnavalswinkel Maastricht)) 12,-

En dat zijn m'n nieuwe witte adidasschoenen maar die doe ik dan niet aan !
Amerikaanse vlag Bandana die ik ook niet op doe (ebay (daar is een eerdere post van))

Ik heb daar geen make-up enzovoorts op maar dat gaat er zo uitzien:
Zwarte strepen onder m'n ogen,
nepwimpers,
een hoge staart
rode lipstick.

Ik kwam er gister achter dat iedereen als soldaat gaat maar dat maakt niet uit, best grappig !
Niet zo heel erg speciaal dus ...
En er is nog iets bijzonders, namelijk ik ben 4 dagen voor carnaval jarig ( 6 februari), maar nee ik word geen 16 ... GOD DAMN !
Hahaha achja ik hou van jarig zijn !
Tot heel snel want ik ga weer serieus aan de slag met m'n blog, beloofd !

-xxx- soldaatje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten