Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

TAG: MUSIC TAG

Hee iedereen,

Deze keer heb ik een Tag voor jullie.
Deze TAG zag ik op de blog van Fleur ( http://mylifeasfleurr.blogspot.nl ) en ik mocht hem over nemen.
Tags neem ik niet vaak over omdat ik geen interessante antwoorden heb of het gewoon niet zo'n leuk onderwerp vind maar deze TAG vond ik toch wel heel eg leuk.
Mijn muzieksmaak verschilt echt héél erg met de muzieksmaak van veel andere bloggers, ik hou echt van House, Hardstyle, Dubstep en Rap.
Ik vind het eerlijk gezegt wel echt vreselijk als rappers doen alsof ze 'doekoe' hebben en veel (naakte) chiks maar eigenlijk zijn ze heroïne verslaafd, hebben geen geld en verpesten vaak hun kansen.
Daarom hou ik ook zo van YS en Flawless, die niet zeggen dat ze in de Ghetto leven enz.
Ik hou gewoon van muziek met een lekkere beat, want ik luister vaak genoeg swagger raps !
Zelf ben ik niet zo fan van jaren 70, 80 en 90 muziek maar ieder zijn eige ding.

Muziek maakt gewoon emoties los, klaar.
Laten we beginnen !


1. Heb je een iPod of MP3 waar je muziek op kan luisteren, zoja wat voor een?

Ik heb geen iPod of MP3 wel heb ik een (half kapotte) BlackBerry waar best veel nummers op staan en waar ik mee op youtube kan.
Verder heb ik nog een radio en ik luister wel eens MTV op de TV.


2. Kan je een instrument bespelen, zoja welk instrument?
Ja ik drum, elke week volg ik een half uur drumles nu al ongeveer 4 jaar denk ik.
Thuis hebben we veel instrumenten omdat mijn moeder het leuk vind staan in de woonkamer, mijn zusje ook drumt en gitaar speelt en omdat mijn vader best muziekaal is en vroeger Dj was.
Dus afentoe speel ik wel eens op al die instrumenten.

3. Heb je een CD / Album die je al je hele leven leuk vind?

Nee, niet mijn hele leven maar ik luisterde vroeger altijd Hitzone Cd's die heb ik nu nogsteeds en daar staan nog best leuke nummers op.


4. Wie is je favo band/ zanger(es) ?
Zoals velen van jullie denk ik wel weten ben ik fan van YS, tellen rappers ook mee?
Zo niet dan vind ik Alexx wel heel erg goed.



5. Is er een liedje waar je samen met een vriend(in) een leuke 
herinnering aan hebt?

Dat zijn er echt héél erg veel !
Ik zal er een paar beschrijven.
Een paar jaar geleden gingen we altijd met wat mensen van onze klas naar disco zwemmen in Valkenburg (dit is echt heel erg beschamend maar oke) daar draaiden ze altijd van die standaard nummers als Like a G6 enzovoorts, steeds als ik van die nummers hoor moet ik weer aan die disco zwem tijden denken die wel super leuk waren !

Een tijdje terug had ik afgesproken met twee vriendinnen (Robin & Joy) we gingen de hele tijd een liedje op zetten wat meer dan een uur duurde, we waren er echt verslaafd aan en gingen er steeds op dansen enzo het was gewoon super grappig.
Stiekem vind ik hem nogsteeds super leuk ookal is het begin echt stom.

Defqon 1 2012 (Mixed by PeDrOo Silva DJ)

Vorige week was ik bij Joy en ik moest ineens denken aan een liedje van koor (op school) dus zetten we dat liedje op en gingen er een super achterlijk dansje op maken.
Ik vind het echt een vreselijk nummer maar met het dansje erbij is hij echt super grappig!
(ik kan het liedje nergens op youtube vinden )


Zo kan ik nog wel even doorgaan maar 3 is denk ik wel genoeg.


6. Heb je ooit gezongen / gedanst of een instrument bespeeld voor een publiek?
Ja, eigenlijk al best vaak.
Ik heb drie of vier keer opgetreden met mijn band (twee verschillende waar ik nu niet meer in zit)
Ik zat ook ooit op Jazzballet daar heb ik ook twee keer mee opgetreden.
Ik heb ook al eens in m'n eentje met een drumstel moeten optreden op een plein met nog allemaal mensen die ook aan het drummen waren.




7. Als je mocht zingen met een artiest welk liedje zou je dan zingen?

Ik zou natuurlijk wel met YS op een podium willen staan maar ik kan absoluut niet rappen ...
Dan zou ik Goed ontmoed, Ghetto of doorgaan willen zingen/rappen.


                                                             YS - Doorgaan 

YS - Ghetto



YS FT. Rasskulz - Goed ontmoed


Ik vond het wel leuk om er wat liedjes tussen te zetten !

xxx Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten