Pagina's

dinsdag 1 januari 2013

Dinsdag Polyvore dag !

Hee 2013ers

Ten eerste:

GELUKKIG NIEUW JAAR !

Ten tweede:

Het spijt me !

En als laatste wil ik jullie hebben aztec print laten zien, ik heb er een simpele polyvore collage van gemaakt.


Aztec



Gentle Fawn Clothing patterned pants
€35 - threadsence.com


Gentle Fawn Clothing cotton legging
€33 - pinkmascara.com


Animal print pants
€18 - boohoo.com


Animal print pants
€18 - boohoo.com


Animal print pants
€15 - boohoo.com


Cream legging
€12 - owntherunway.com



Je kent het wel die leuke indianen ietsige print die je de laatste tijd (waarschijnlijk) overal in de winkels het zien liggen.
Ik vind broeken met printen wel leuk maar van die bloemen print broeken ben ik niet echt weg, deze print vind ik wel heel erg leuk ook al is hij heel erg druk.
Ik vind de figuren erg mooi, het heeft wel iets vind ik.

Love it zelf heb ik ook een soort van legging met de leuke print gekocht.
Eigenlijk HAAT ik leggings echt maar toen ik deze zag was ik verliefd !


In de uitverkoop bij de New Yorker voor 10 euro !






Het is een hele korte post maar ik beloof dat er deze week nog wat posts komen !

-xxx- Kers verse 2013er Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten