Pagina's

woensdag 12 december 2012

Sinterklaas cadeau's !

Hee iedereen !
Waarschijnlijk hebben jullie al te veel blogposts gelezen over wat voor cadeau's bloggers hebben gekregen van sinterklaas, en jawel hoor hier komt er nog een !
Sorry dat ik zo weinig post maar ik probeer elke dag wat tijd te vinden om iets te posten maar het lukt echt niet ! Ik moest vorige week heel erg veel doen voor school maar onder die saaie lessen heb ik niet stil gezeten, ik heb allemaal dingen bedacht om te posten ook samen met Ronja (van pinkunicornpie.blogspot.com) die binnenkort online komen.
Sorry voor de vreselijke foto kwaliteit maar de " betere " camera is nogsteeds kapot.
 




Een soort van scrub spons van The Body Shop 



Een roze zakdoek

Mascara van de Hema


Een Cote D'Ore Bon Bon Bloc (praline melk)


Een lip balsem, hij is een beetje antroposofisch, geen idee van welk merk.

 
Wonderolie van de Etos (hier komt nog een filmpje over
want ik gebruik het niet voor darmklachten !

Deodorant van Playboy, natuurlijk voor meisjes.

 Body butter, cacoa van The Body Shop




Een Decemberkalender !
kralen met dingen erbij om oorbellen, kettingen en armbanden te maken.


Een hele leuke ketting, deze is van de Sasha maar
ik zag hem ook bij de Bershka


oorbellen, van de Six. Ik had ook nog andere super leuke
oorbellen maar die liggen niet hier dus kan ik er geen foto
van maken. 

Ik houd echt van sinterklaas maar nu moet ik dus nog een jaar wachten :( 
Vieren jullie ook sinterklaas?
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden !


xxx sinterklaasje Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten