Pagina's

maandag 3 december 2012

Winter !



Hee sneeuwvlokjes !

HET SNEEUWT HET SNEEUWT !
Inderdaad het sneeuwde vanmorgen hier in Zuid-Limburg.
Ja, ja, ja jullie hebben gelijk als je met dat rotweer ergens heen moet fietsen haat ik de winter ook, en ja het is koud maar de winter heeft ook heel veel leuke kanten !
Ik word zo verschrikkelijk blij van sneeuw, ik hou echt van de winter !











-Lekker warm binnen voor de openhaard met een kop warme chocolademelk !
-In de klas roepen: "KIJK HET SNEEUWT ! JONGENS KIJK HET SNEEUWT WEER! "
-Sinterklaas, kerst, oud & nieuw
- IK BEN JARIG IN DE WINTER
- Sleeën (met vrienden en/of familie)
- Skiën en snowboarden.
- Sneeuwpoppen maken
- Schaatsen
- Met je hele familie gezellig tv kijken
- De hele dag films kijken onder een deken
- Sneeuwengel maken
- Uren knutselen en filmpjes op youtube kijken
- Kerstkoekjes maken
- Pepernoten bakken
- Lekker warme en leuke truien aan (met een (studded) blouse er onder)
Oke mijn lijst word nu echt te lang maar, wauw I love it !
Zijn jullie overtuigd?
Geef toe de winter is best leuk !
Als je even wilt lachen moet je dit intypen bij Youtube: the scary snowman
-xxx- winterlover Eline

1 opmerking:

  1. Ik hou van de winter!
    Het is zo gezellig!

    Laat kerst maar komen!

    X Fleur

    BeantwoordenVerwijderen