Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

dinsdag, polyvore dag !

Hee !

Het is weer zover, de dinsdag polyvore dag.
Deze week heb ik een polyvore collage over make-up gemaakt voor jullie, dat is weer eens iets anders dan alleen maar kleding !

Bij mij op school is het echt een hype, rode lipstick en zwarte eyeliner wings !
Super mooi maar rode lipstick moet je wel staan.
Als ik rode lipstick op doe lijk ik net een clown, zonder grapjes !
Ik vind het echt super jammer dat ik dat niet op kan doen, want ik hou echt van rode lipsick !
Ik vind rood een mooie kleur, serieus maar toch met veel karakter.

Eyeliner wings, volgens mij kent iedereen het probleem wel.
Elke ochtend zit ik maar weer te kloten met eyeliner om dé perfecte wings te krijgen.
En als het dan aan een kant is gelukt mislukt de andere kant weer of zijn ze ongelijk, vre-se-lijk !
Ik heb dan ook nog eens het probleem dat mijn ooglid super smal is waardoor het lijntje boven m'n wimpers heel dun moet zijn want anders verdwijnt het onder me ooglid, als je snapt wat ik bedoel.
En dat ziet een beetje vreemd uit.

Maar als het dan allemaal uiteindelijk gelukt is heb je wel een super mooie niet te over de top look !
Ik vond het leuk om hier een polyvore collage over te maken omdat je het tegenwoordig heel vaak ziet en ik het zelf erg mooi vind, hopelijk vonden jullie het ook leuk !
-xxx- Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten