Pagina's

zaterdag 20 oktober 2012

TAG: #liebsteraward





Hee iedereen !

Ik ben genomineerd door Fleur ( van www.mylifeasfleurr.blogspot.com ) voor de Liebster Award Tag!
Super lief!

Maar wat is dat nou? Nou let op !
De regels:- Iedereen die genomineerd is moet 11 dingen over zichzelf vertellen, het maakt niet uit wat.
- Je beantwoord 11 vragen die je hebt gekregen van degene die jou genomineerd heeft.
- Je kiest 11 andere bloggers die je wilt nomineren, met minder dan 200 volgers.
- Je laat de bloggers weten dat je ze genomineerd hebt.
- Degene die je nomineert, kan jou niet terug nomineren.


11 random dingen over mij:
1. Ik ben (heftig) fan van YS ( @ystijd).
2. Ik vind het leuk als mensen zichzelf zijn en de kleren dragen die ze leuk vinden.
3. Ik ben bijna 15.
4. Ik kan ECHT NIET zingen !
5. Ik ben hetero.
6. Ik word echt boos als mensen andere mensen discrimineren !
7. Ik zit in 3 tl/havo/vwo (onze school is een beetje raar...)8.Ik houd van feestjes !9. Ik ben (al) tante.
10. Ik zit op drummen.11. Ik zit op een "creatieve" school (Met Fleur en Ronja).

Bloggers die ik ga nomineren zijn:

 DIT VIND IK ZO MOEILIJK WANT IEDEREEN IS AL GENOMINEERD ! :( oke help ! wil je zelf genomineerd worden of weet je iemand? laat even een reactie achter !
Dan pas ik het aan.

11 vragen van Fleur voor mij:1. Waar kun je echt van genieten?Ik kan echt genieten van leuke feestjes
2. Wie is jou favoriete Youtuber?
oehhh, moeilijk! ik kan echt niet kiezen tussen Dylan Haegens, Mert of Ditismilan3. Welke kledingstijl bevalt jou het meest?
Ik weet niet hoe ik die stijl moet noemen het is echt vanalles door elkaar, vintage ofzo? maar met een "stoere" draai... Nee dat is het ook niet ... vanalles door elkaar, gewoon wat ik leuk vind, dan koop ik iets wat ik leuk vind welke stijl maakt niet uit. kijk maar op mijn blog!4. Als je op een onbewoond eiland was, wat was het eerste wat je zou doen?
Kijken of ik bereik heb om iemand te bellen, zo niet dan uhm zoek ik spullen om boven mijn hoofd een dak te bouwen5. Wat wil je echt gaan leren in je leven?
Ik wil een super leuke jongen  LEREN kennen die mijn droomvriendje word. 6. Welke muziekstijl vind jij leuk?
House, Rap, en top 40 ik luister namelijk vanalles !7. Als jij iemand mee kon nemen naar een concert van jou favo artiest wie zou het dan zijn?
Samen met Romi naar YS.8. Wat vind jij het leukst aan school? (behalve de pauzes)
Van vakken vind ik het vak drama leuk.9. Welke schoenen die je hebt doe je echt nooit aan?
Schoenen die ik op de Ijhallen in Amsterdan gekocht heb ze heten schijnbaar brogues.10. Wat vind je van mij blog? ( cijfer van 1 tot 10 )
Een 10, ik vind echt heel tof (ookal vind ik dat het kutste woord wat er bestaat) dat je je gevoelens elke week beschrijft, met wat andere leuke dingen ertussen door zoals filmpjes en leuke mode items want ik vind het echt heel vet dat je je stijl uit zoals je bent en wat je zelf leuk vind !11. Waar koop jij meestal je schoolspullen?
Ik koop ze door het jaar heen, als ik iets nodig heb. goedkoop bij de Action... Hahaha !
maar mijn agenda is van de Hema .

11 Vragen voor de genomineerden
1. Waarom startte je een blog?
2. Wat is het leukste kledingstuk dat in je kast hangt?

3. Waar word je echt blij van?
4. Van wie of wat ben je fan?
5. In welke winkel(s) slaag je (bijna) altijd?
6. Wat is je favoriete film?
7. Naar welk land zou je echt een keer toe willen?
8. Wat zijn je hobby's?
9. Ben je iemand die absoluut niet zonder make-up de deur uit gaat of juist het tegenovergestelde?
10. Wat is het leukste moment uit je leven?
11. Wat is je grootste blunder?

ik weet het de regels heb ik verbroken ! sorry !

xxx Eline
ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten