Pagina's

zondag 4 november 2012

Biker boots

Hee iedereen,

Yeahh ! meer dan 1000 views, het doel is bereikt !
ik weet het véél te laat ! Shame on me !
Nee echt, uik durfde bijna niks meer te posten omdat ik al zo lang niks meer gepost heb !
Deze post staat al zeker een maand als concept, geloof het of niet.
Ik wou het posten toen nog bijna niemand ze gekocht had maar ik heb het maar wat aangepast, de reden waarom ik het niet gepost hem is omdat Stuart, de jongen die plaatjes voor me maakt me negeerd(e), als hij dit leest nouja fack dat !
Ik plaats ze nu maar gewoon onder elkaar...


Biker boots
Biker boots, misschien heb je ze al gezien op internet of gewoon in de stad.
Ze zijn ´ineens´ overal te koop, voor als je ze nog niet hebt gezien nu wel !
De meningen zijn erg verdeeld !
Ik vind ze persoonlijk wel leuk maar het moet echt bij je passen en het moet je echt staan, anders vind ik het echt niet leuk.
Ik zou ze voor mezelf niet kopen omdat ik het te gewaagd vind en ik vind het niet bij mezelf (en m'n kleren) passen.
je kunt ze kopen bij... tja waar kun je ze niet kopen?!
Een paar vriendinnen hebben ze al en ik vind ze echt geweldig, ik blijf maar zeggen dat ik van hun schoenen houd !
Ik heb heel veer verschillende gezocht, ik hoop dat jullie het leu vonden.
Het spijt me echt en ik beloof dat ik weer gewoon optijd zal posten !

-xxx- Eine
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten