Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Ballerina's zwart spuiten

Hee vakantiegangers !

Nouja niet iedereen ! Ik lekker wel !
Je zou denken, hee vakantie ! veel tijd op te bloggen.
Nou niet dus !
ik ben wel bezig met een vakantie film verslag te maken maar ik heb veel te doen zoals afspreken met vrienden/vriendinnen, uitslapen en uhmm... genoeg !
Maar dus, ik heb al wat leuke dingen gefilmd, nouja bij Joy thuis (daar was ik afgelope weekend) maar toen ik weer thuis kwam was ik mijn camera bij haar vergeten ! NOOOO maar ik moet het nu dus even met mijn (vreselijk slechte kwaliteit) BlackBerry doen...
Morgen ofzo heb ik mijn (ook best slechte) camera weer !

Maar dus ! ik had mijn ballerina's zwart gespoten, ze waren een kapot en een stomme kleur, m'n moeder heeft ze gelijmd en zwart gespoten.
Ze zijn zwart gespoten met schoenen verf van een schoenmaker hier in de buurt, het was wel erg prijzig !
M'n moeder wist niet meer hoeveel het kostte ...

Hier een klein filmpje, je ziet bijna niks meer van het kapotte en nu zijn ze weer gloednieuw en zwart ! :)


 

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden ookal gata het nergens over...

xxxEline

1 opmerking: