Pagina's

dinsdag 9 oktober 2012

#CWS Week 1 - Nicki Minaj

celebrities with style

Elke week doe ik een #CWS (celebrities with style)
Dit is de eerste week en ik oop dat jullie het leuk vinden !
Je zag het misschien al aankomen, de eerste week beginnen we meteen met Nicki Minaj.

HAAR:
Haar haar is toch wel een van de opvallendste dingen aan haar.

Als haar haar echt was was het PERFECT geweest, nouja dat vind ik.
Whaa, ik wil dat haar nouja ik ga geen pruiken opzetten want dat vind ik echt te ver gaan, en die pruiken gaan vreselijk pluizen en kriebelen.
Geen optie dus !

MAKE UP:
Ze heeft meestal dezelfde make up, nouja basis kijk hier boven maar.
Ze heeft meestal een soort van swooong naar buiten met eyeliner.

Dit vond ik een heel leuk en goed filmpje (over haar makeup )

En dit is gewoon eng ! hahaha Maar wel vet !

ACCESSOIRES:
Accessoires heeft ze eigenlijk niet nodig bij haar overweldigende outfits en haar maar toch draagt ze vaak super apparte en grappige kettingen of bijvoorbeeld iets op haar hoofd.
Ik vind het een beetje to much maar dat maakt helemaal niks uit, het past gewooon bij haar.

Deze vond ik echt heel grappig, ze heeft hem wel vaker ook met andere dingen gecombineerd

Wauw een mega strik... ik vind het minder geslaagd maar grappig verzonnen.

Deze hoedjes zie je vaker terug komen, ik vind dat ze haar goed staan,
ik vind alleen die dingen zelf soms wat uh... hoerig...

Dit iets vind ik toch wel een van de wonderbaarlijkste hoofddeksels die ze heeft!
Ik vind de kleuren mooi en ik vind het echt een grappig en leuk ontwerp/model, ik zou het natuurijk
zelf nooit op m'n hoofd zetten maar voor in een clip vind ik hem echt geniaal !




 Dit vind ik echt super vet outfit ! ik vind alleen de nouja je kunt het geen inkijk meer noemen maarja, echt een beetje ver gaan. Ik snap dat veel (jongens) dit helemaal niet vinden maar nee... gaat 'm niet worden.
Dat wat ze op haar hoofd heeft met spikes vind ik echt super leuk, niet om het zelf op te doen maar gewoon voor haar, voor in de celebrity wereld. De schouders vind ik ook mooi het lijken een beetje vleugels. Tenslotte de armband, die is echt geweldig !hij is wel erg lang maar dat is wel mooi omdat er geen mouwen aan het jurkje zitten.
De mega gouden kettingen zie je ook vaak terug komen, kijk maar naar de eerste afbeelding, ik vind het erg
mooi bij haar blonde "haar".
ik vind het niet zo mooi bij dit pakje maar wel bij andere outfits die ze vaak aan heeft.

Dan het nouja hoe zal ik het noemen.... dat ding die ze op haar hoofd heeft in de clip van
Moment of life (FT. Drake) ik vind haar hier echt heel mooi (op de foto) ik vind het een grappig en mooi ding en het staat heel mooi bij haar zwarte haar, het valt daar ook in op.
Het is een beetje een cleopatra idee.
Echt super leuk voor naar een gala met alleen maar over de top celebrity's !
KLEREN:
Ik kan ze natuurlijk niet allemaal gaan beschrijven want dan kan ik er beter een hele blog over beginnen, hier toch een paar opvallende of leuke outfits.


Strakke pakjes heeft ze vaak aan, niet echt mijn ding maar ze heeft wel een super mooi figuur !

Pound the alarm, erg exotisch !

Hahaha dit vind ik echt een cute pakje, popcorn !
Alleen ik vind het rode niet echt leuk omdat bovenaan is het alleen roze, wit geel en blauw.



Wauw... Ik vind het appart maar best grappig


                                                veel kleuren is gewoon typisch haar !
                                              Het bolletjes ontwerp vind ik best leuk.
Die schoenen  ! Deze outfit vind ik echt heel leuk !
leuk jasje, leuke broek en die schoenen passen er gewoon bij !

Het is allemaal niet echt mijn stijl, en ik zou het echt niet aantrekken maar ik vond het leuk om met haar te beginnen .
Nee, ik ben niet fan van nicki minaj maar veel liedjes zijn wel leuk en ik vind het stoer dat ze zich zo kleed !

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en who's next week?
Weet jij iemand? Laat een reactie achter !
xxx Eline !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten