Pagina's

donderdag 4 april 2013

Polyvore collage - SWAG?!


Just chill



Cropped t shirt
$38 - newlook.com


Black socks
punk.com



OBEY Classic hat
$45 - farfetch.com


Huf Plantlife Socks - Black/Lime
$21 - urbanexcess.com



Vector of Diamond sketch
yaymicro.com





Hello Swagger People,


Nee grapje maar het woord 'swag' vind ik op de een of andere irritante manier wel goed bij de polyvore collage van deze week passen ...
Laten we die dinsdag maar even veranderen voor vandaag want ik kon niet wachten om weer iets online te gooien.
Ik werd deze keer geïnspireerd door die tumblr swag afbeeldingen en gewoon door mijn zogenaamd creatieve geest, haha.

Huf socks
Ik hou van die sokken !
Er staan wiet platen op maar who cares? Dat is juist grappig !

Tuinbroek
Ik zag bij de H&M een tuinbroek (hotpants) hangen en dacht, hee eigenlijk zijn die echt leuk !
Vroeger droeg ik vaak tuinbroeken, haha.

Link chain necklace
Dit vind ik echt een leuke ketting.
Sommige mensen vinden het ordinair maar ik vind het wel leuk en stijlvol staan bijvoorbeeld op een blouse.
Vandaar dat ik er ook een heb!


DOPE sweater
Dope sweaters zijn gewoon dope, geef maar toe.
Ik vind die diamand in het logo echt heel erg leuk gevonden, me wants !

Nike Air Max 90
Witte Air max, raken deze schoenen ooit uit ?
Vast wel maar nu staan ze nog steeds overal leuk onder !


Obey cap
Deze cap vond ik leuk om er bij te zetten meer omdat ik obey wel goed bij het 'swag' idee vind passen.
Opzich vind ik het wel een leuke cap eigenlijk.


Ik hoop dat jullie deze polyvore collage een beetje leuk vonden !

Ik post snel nog iets !
-xxx- SWAG Eline

Grapje, jullie dachten: "omg eline doe normaal"ehh ?
Nee geen swag, hou op met swag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten