Pagina's

donderdag 22 november 2012

JFD !

Hee lieve mensen
Jullie zullen wel denken: "ja, ja, ja daar komt ze weer hoor met haar muzikale vrienden.."
Ja want ik heb er deze week weer een voor jullie !

Wie: DJ JFD (calvin)
Wat: DJ, sweater ontwerper,
(en stiekem kan hij ook heel goed zingen, geen idee of ik dat mag zeggen...)
Waar: Internet, Den Haag.
Deze lieve jongen heeft ontzettend veel talent, en zoiets zeg ik niet snel!
Hij maakt hele leuke tracks, house, dupstep.
zo'n soort muziek.
Je kunt het HIER luisteren.
Maar dat is niet het enige !
Hij kan ook nog een heel erg goed zingen, een probleem hij wil het niet online gooien....
En dan nog iets leuks, hij heeft een webshop met super leuke, kleurrijke en fijne sweaters.
Zijn webshop kun je HIER vinden !
Of je kunt hem mailen, dat is wat handiger.
mail: djjfd@hotmail.nl
Ik denk dat je moet aangeven welke je wilt, je naam & adres enz.
Het zijn leuke sweaters met bijvoorbeeld JFD , leuke teksten en/of plaatjes er op. 
Binnenkort als ik geld heb ga ik er zeker een kopen !

Wat vind jij van zijn muziek en sweaters?
Laat een reactie achter ! :)

-xxx- JFD fan <3
(Er zijn nog meer sweaters te koop !)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten